Saturday, July 23, 2011

Sekian lama

Posted by Mimie at 12:47 PM

Dia lah pujaan dalam mimpi,
yang senangtisa membuai hati,
tiap kali bersua ku hanya mampu senyum padanya,
ku terdiam.

Sekian lama ku mencuba,
takku lafazkan perasaan,
terkubur saja,
namun dia ku cinta..

Apa yang harus aku lakukan agar dia pun mengerti,
adanya cinta menanti.
Sekian lama aku mencintai dia.

Sukarnya membutir kata-kata,
menilai apa yang aku rasa,
tiap kali ku cuba,
lidah kelu dari bersuara,
ku berserah.

A song by Siti Nurhaliza- Sekian lama.

0 comments on "Sekian lama"

Post a Comment

Saturday, July 23, 2011

Sekian lama


Dia lah pujaan dalam mimpi,
yang senangtisa membuai hati,
tiap kali bersua ku hanya mampu senyum padanya,
ku terdiam.

Sekian lama ku mencuba,
takku lafazkan perasaan,
terkubur saja,
namun dia ku cinta..

Apa yang harus aku lakukan agar dia pun mengerti,
adanya cinta menanti.
Sekian lama aku mencintai dia.

Sukarnya membutir kata-kata,
menilai apa yang aku rasa,
tiap kali ku cuba,
lidah kelu dari bersuara,
ku berserah.

A song by Siti Nurhaliza- Sekian lama.

0 comments:

 

.::Some Stories Of Me::. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal