Sunday, January 16, 2011

Cik Hati dan Cik Otak

Posted by Mimie at 1:58 PM
Ishh ishh ishhhhhhhh.. haduhaiii.. nape la Cik hati ngan Cik otak ni.. asek dok fikir sal dia aje.. adeh. Kenape niiii?? Ketok kanggg!! Udah udah ler tu.. sampai bile..?? berangan kan.. sighs.

Semakin hari, semakin suka dia.. hmm aku ingat, sesaje je.. tapi entahla. pelik semacam je rase. Cik Hati ngan Cik Otak ni tak henti-henti taringat dia. Mengganggu konsentrasi aku aje. Nak buat keje pun tak boleh. huhu.. Eh takdelah sampai tak boleh buat langsung. Boleh je.. cuma.. ehem! heee~

Kalau la si Dia tau yang Cik Hati dan Cik Otak ni perangai camni.. ishhh mau nye malu aku sebesen! huuu... kompem aku larikkk dari si Dia. *wink!!

0 comments on "Cik Hati dan Cik Otak"

Post a Comment

Sunday, January 16, 2011

Cik Hati dan Cik Otak

Ishh ishh ishhhhhhhh.. haduhaiii.. nape la Cik hati ngan Cik otak ni.. asek dok fikir sal dia aje.. adeh. Kenape niiii?? Ketok kanggg!! Udah udah ler tu.. sampai bile..?? berangan kan.. sighs.

Semakin hari, semakin suka dia.. hmm aku ingat, sesaje je.. tapi entahla. pelik semacam je rase. Cik Hati ngan Cik Otak ni tak henti-henti taringat dia. Mengganggu konsentrasi aku aje. Nak buat keje pun tak boleh. huhu.. Eh takdelah sampai tak boleh buat langsung. Boleh je.. cuma.. ehem! heee~

Kalau la si Dia tau yang Cik Hati dan Cik Otak ni perangai camni.. ishhh mau nye malu aku sebesen! huuu... kompem aku larikkk dari si Dia. *wink!!

0 comments:

 

.::Some Stories Of Me::. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal